[Pardus-kullanicilari] ati sürücülerini yükleyemiyorum

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Eki 2006 Paz 10:10:24 EEST

15 Eki 2006 Paz 10:02 tarihinde, teciman şunları yazmıştı:
> pardus archives # sh ati-driver-installer-8.26.18-x86.run     komutunu
> verdikten sonra aşağıdakii uyarıyı alıyorum ne yapabilirim ? Yardımlarınız
> için teşekkürler.

ATI'nin yeni sürücü çıkartmasını beklemektan başka bir çareniz yok, mevcut ati
sürücüleri mevcut x.org ile çalışmıyor,  kapalı kaynak kodlu olan alternatifi
yerine açık kaynak kodlu olan ati sürücülerini kullanabilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/