[Pardus-kullanicilari] Pardus konsole olarak açılıyor!!

basar binici spenx01 at yahoo.com
14 Eki 2006 Cmt 22:54:55 EEST

Merhaba;
Dün bir sorun çýktý ve pardus 1.1a2yi yeniden kurdum. bugun
guncelleþtirmeleri program ekle kaldýr'dan yaparken çomarý (ki ben
sadece 3 paketi güncellemeyi seçtim bilgisayar 137 paketi
guncellemeye baþladý) güncellerken hata verdi. Ben de iptal'e bastým.
tabii iptal etmedi, kapatamadým da. Ben de oturumu kapattým. Oturumu
açarken dos gibi bir ekranda kullanýcý adýmý sordu girince masaustunu
yuklemedi. Dos gibi görünen ekran devam etti. Ben de sudo pisi ur ve
sudo pisi up komutlarýný girdim ama error verdi(buyuk ihtimalle aða
baðlanamadý). Son olarak sudo pisi rebuild-db komutunu verdim,
rebuild etti ama iþe yaramadý hala açýlýþta o ekran var ve masaustunu
yukleyemiyorum. Ha bir de program açmak için komut verdiðimde bir
sürü lib dosyasýnýn bulunamadýðýný söyledi.

Yardým ederseniz sevinirim.

Teþekkürler.

                                       Baþta Baþar Binici
                                       Orta Doðu Teknik Üniversitesi