[Pardus-kullanicilari] wireless'a baglamıyorum..

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
14 Eki 2006 Cmt 18:23:19 EEST

Broadcom Wireless kartlar için artık ndiswrapper kullanmak zorunda değilsiniz
https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/Driver/bcm43xx/Dapper sitesinde
1.2. Using the New Broadcom Driver Bölümünde yenii sürücüleri kubuntu
altında nasıl kullanacağınızı anlatmakta biraz değiştirerek sanırım pardus
altındada benzer bir yol izlenilebilinir ( sallıyorum orda apt-get
install yazıyorsa
bahsedilen paketi siz elle derleyerek kurarak yapabilirsiniz )