[Pardus-kullanicilari] wireless'a baglamıyorum..

Muhammet Kara muhammet.k at gmail.com
14 Eki 2006 Cmt 14:42:17 EEST

Merhaba,
Ben de wireless'a bağlanamadığım için pardusu silip WinXP kurmak zorunda
kaldım. Wiki'de anlatılanları yaptıktan sonra usb wireless adaptörüm
sorunsuz şekilde çaılmaya başladı, kablosuz ağlar olması gerektiği gibi
listelendi ama ağımızdaki WPA-PSK şifresini girecek biryer bulamadığım için
maalesef bağlanamadım. Her seferinde "geçerisz wep anahtarı" gibi bir uyarı
geldi. Bu sorunu çözmenin bir yolu var mı acaba? Yoksa wpa-psk ( her ne
demekse ) henüz pardus tarafından desteklenmediği için bağlanamıyor muyum?
Teşekkürler.