[Pardus-kullanicilari] XORG ve KDE sorunsalı

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
13 Eki 2006 Cum 19:52:07 EEST

Merhaba. Bu sorunu ben dün yaşadım. Güncellemenize devam edebilirseniz sistem
açılıyor tekrardan. Güncelleme için de kdenin açılmasına gerek yok. Kablo
ethernet üzerinden bir ipalabilmek için konsolda root iken dhcpcd eth0
komutunu verin ve internet bağlantınız oluşsun. Daha sonra pisi up komutuyla
güncellemelere devam edin. bu dosya zip değil hata
mesajında /var/cache/pisi/packages altındaki hata veren dosyayı rm dosya-adı
komutula silip tekrardan sudo up komutuyla güncellemeye devam edin. pisi
uo -x openoffice komutuyla da openoffice paketi hariç güncellersini, daha
çabuk biter. Güncelleme sonunda makine normal açılabiliyor. Kolay gelsin...
13 Eki 2006 Cum 10:19 tarihinde, Zindancıbaşı şunları yazmıştı: