[Pardus-kullanicilari] 915resolution çalışma sırası , çözünürlük problemi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Eki 2006 Cum 15:51:48 EEST

 Merhaba,

> Onur Bey,
>
> Dün gece Beta 1 güncellemelerini yükledim. Dediğiniz gibi xorg paketi de
> güncellendi fakat 1680x1050 çözünürlükte hala çalışmıyor. Hatalar da aynı.

 Ana xorg sürücülerinde bu çözünürlük için henüz destek verilmemiş. İntel
kartlar için gelişimi süren bir sürücü ağacında bu konuyla ilgili
değişiklikler yapılmış ama sanırım henüz tamamlanmamış.

http://lists.freedesktop.org/archives/xorg/2006-September/018405.html

 Bu mode ağacı ana sürücüye eklendiğinde sanırım biz de kullanabileceğiz.