[Pardus-kullanicilari] yazici sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Eki 2006 Cum 14:42:53 EEST

Sayın Arkadaşlar
Son güncellemelerden sonra HP PSC 1315 yazıcımı tanıttım deneme baskısı
başarıyla gönderildi uyarısı güzel gerçekleşen baskı yok ,Basılacaklar
listesinde gözüküyor tekrar baskıya gönderme işlemi yine baskı yok.Pardus
1.0 ile yazıcı tanıtım seri ve numaralar hepsi birebir aynı olmasına karşın
baskı oluşmadı.Hatırladığım kadarıyla Pardus 1.0 da da ilk başlarda baskı
alana kadar birkaç gün uğraşı vermiştik.Baskı alabilen arkadaş var ise
yöntemini aktarırsa memnun olurum.Teşekkürler

13.10.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: