[Pardus-kullanicilari] Offline güncelleme ile ilgili

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Eki 2006 Cum 11:48:59 EEST

13 Eki 2006 Cum 11:40 tarihinde, Zaim Akınöz şunları yazmıştı:
> Sorumu tam anlatamadım galiba. Ben misal internet kafeden güncellemeleri
> zip halinde indirip, fılaş belleğime atıp evdeki bilgisayarıma kurmak
> istiyorum misal. Bunun için güncellemelerin topluca zip halinde(veya başka
> bir formatta) sıkışmış hali var mı?

Yok, zaten olması anlamlı da değil sizde kurulu olan paketler ile bendekiler
farklı bu yüzden güncellemelerde farklı. Tüm güncellemeleri bir yere koymak
diye bir kavramda yok çünkü depoda sadece o anki en güncel paketler
bulunuyor.

> Yani tek tıklamayla indirebileceğim bir
> hali? Sonra dosyaları gerekli dizine açıp güncelleme yapmak istiyorum.
> Bununla ilgili zaten listede mesajlar var.  Bilmiyorum anlatabildim mi? Ä°yi
> çalışmalar...

Bir betik v.s yazıp depodaki paket listesi ile sizdeki paket listesini
karşılaştırıp değişenleri çekebilirsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/