[Pardus-kullanicilari] Offline güncelleme ile ilgili

Zaim Akınöz zamkinos at gmail.com
13 Eki 2006 Cum 11:40:36 EEST

Sorumu tam anlatamadım galiba. Ben misal internet kafeden güncellemeleri zip
halinde indirip, fılaş belleğime atıp evdeki bilgisayarıma kurmak istiyorum
misal. Bunun için güncellemelerin topluca zip halinde(veya başka bir
formatta) sıkışmış hali var mı? Yani tek tıklamayla indirebileceğim bir
hali? Sonra dosyaları gerekli dizine açıp güncelleme yapmak istiyorum.
Bununla ilgili zaten listede mesajlar var.  Bilmiyorum anlatabildim mi?
İyi çalışmalar...