[Pardus-kullanicilari] offline update ve pisi yuklemek

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Eki 2006 Cum 10:19:16 EEST

On 13 Oct 2006 Fri 09:55, Ahmet Musa KOSALI wrote:
> Merhaba Arkadaslar;
> Kurmus oldugum tum guncelleme ve programlari /var/cache/pisi/packages
> altindan cd ye yazdim baska bir makinede  gene ayni dizin icerisine
> kopyaladim.
>
> #pisi ur
> #pisi up
>
> dedim . Gene internetten guncelleme yapmaya basladi. Nerede hata yaptim
> acaba . indirdigim dosyalari indirmeden kurmanin yolu var mi?

Normalde pisi, up komutundan sonra varolan depo internetteki bir depo ise
internetten pisi-index.xml.bz2'yi çekecek, indirmek istediği paketleri
ise /var/cache/pisi/packages altında bulduğunda tekrar indirmeyecek,
cache'deki paketi kuracaktır.

Tam anlamıyla offline bir depo istiyorsanız, paketlerle birlikte o anki
pisi-index.xml.*'i da içeren bir  klasörü repo olarak eklemeyi
deneyebilirsiniz.

--
Ekin.