[Pardus-kullanicilari] pardusu açamama sorunu

Kaan Göktaþ kaangoktas at silivrihaber.net
12 Eki 2006 Per 22:50:28 EEST

selam

böyle bir hatayı a2cebit te almış ve tesadüfen çözmüştüm. bug listesinde
fixed olarak kayıtlıdır. bilgisayarınıza pardusun herhangi bir sürümü
yada herhangi bir başka linux dağıtımı kurulu mu? aldığım ve fixlenen
hata pardusun kendi versiyonları dahil olmak üzere grub rekabeti
(çakışması) idi.

belki yardımcı olabilir.

ayrıca bug sitesinden "kendi kullanıcısını silme" şeklinde bir arama
yaparsanız konsoldan root yetkileri ile grafik arayüze girişi tarif
ediyorlardı. resmi olmayan forumda da olması gerek.