[Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
12 Eki 2006 Per 22:44:23 EEST

Onu biliyorum. Ben soruyu konsol diye sordum ancak komutu kmess içinde bir
komut girdisinde kullanıyorum. Soruyu sorarken daha anlaşılır olsun diye öyle
sordum. Yoksa firefox un öntanımlı olarak eposta kutumu açmasını istemiyorum.
Yalnızca kmess içinden eposta kutuma git dediğimde bu komut sayesinde posta
kutum açılıyor. Öntanımlı olarak konqueror ile açılıyor, o da hotmaili
açamıyor.
12 Eki 2006 Per 22:20 tarihinde, Kaan Göktaş şunları yazmıştı: