[Pardus-kullanicilari] Konsoldan bir komut sorusu

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
12 Eki 2006 Per 18:40:41 EEST

Tamamdır. Teşekkür ederim. Daha önce denemiştim ama olmamıştı niyeyse. Bu
komutu da KMess için istedim. Hotmaile girerken konqueror sorun yarattığından
KMess altında hesap ayarlarından Posta bölümünde hotmailin altındaki seçenek
komut çalıştır. Oraya yazdım bu komutu. Şu anda posta kontrolü firefox ile
yapılıyor. Fakat ilk defasında firefoxda kullanıcı ve parolayı kaydet
seçeneğini seçtim. Fakat daha önceki denememde programı kapatıp açmamıştım,
şimdi farklı olarak bunu yaptım. Posta kutusuna direkt olarak erişmekte
güçlük yaşayanlara da buradan yol göstermiş olayım :)
12 Eki 2006 Per 18:27 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı: