[Pardus-kullanicilari] On parmak klavye (kdeedu-KTouch)

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
12 Eki 2006 Per 13:02:56 EEST

Kdeedu paketi içerisinde eğitim ile ilgili pek çok paketin yanında (özellikle
öğretmen ve öğrenciler için uygun programlar var) on parmak klavye kullanımı
alıştırmaları yapabilecek bir uygulamayı (10 Parmak Öğretmeni) fark ettim.
Fakat pakette Türkçe dosyası yok. Hemen bir tane oluşturdum.
Windows ortamında çalışan ve freeware olarak indirilebilen onparmak.exe
programındaki metinlerin aynısı. Farklı metinler de olabilirdi ama problem
olmaz diye düşünüyorum. Hukuki konuları bilemiyorum. Olmazsa yeni.
orjinal bir dosya hazırlayalım.

http://www.hemenpaylas.com/download/1850182/turkish.ktouch.xml.zip.html

Deneyip bir kontrol edersiniz iyi olur.  Belki gözden kaçan
hatalar olabilir.

Onparmak programının orjinalinde 99 ders var ama bu derslerin bazılarını
ekleyemedim.
34. sırada (^ alıştırmasından sonra) olması gereken  ders & işareti içerdiği
için program kilitleniyor.

& & & & & & & & & & & & & & & & & & & &
&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a&a
& and & and & and & and & and & and & and
ve &  ve &  ve &  ve &  ve &  ve &  ve &  ve &
Ali & Veli Ali & Veli Ali & Veli Ali & Veli
----------------------
45. sırada ( ' alıştırmasından sonra) olması gereken  ders <> işaretleri
içerdiği için yine program kilitleniyor.
> [...]
> and > and > and > and > and > and > and
ve >  ve >  ve >  ve >  ve >  ve >  ve >  ve >
Ali > Veli Ali > Veli Ali > Veli Ali > Veli
dolayısıyla derslerin sayısı 97'ye düşüyor.

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com