[Pardus-kullanicilari] Yarýda kestiðim güncellemeden sonra açýlmayan pardus'um..

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
12 Eki 2006 Per 10:56:36 EEST

Arkadaşlar ben bir eşeklik yaptım. Bugün çıkan güncelleme paketini
indirirken (yaklaşık 360 MB) çıkmam gerektiği için ctrl+c tuş
kombinasyonuyla güncellemeyi iptal ettim. (Konsoldan pisi up ile güncelleme
yapıyordum.) Bu güncellemelere başlamadan önce çakışma olan paketleri
kaldırayım mı? diye sordu evet dedim. Neyse kaldırdı, dosyaları indirirken
de ben yarıda kestim işlemi. Sonra bilgisayarı kapattım. Açtığımda ise grubu
geçiyor, açılmaya başlıyor fakat login ekranına gelmeden bekliyor. (Sanırım
kaldırılan dosyalardan ötürü) ctrl alt f1 ile konsola düşebiliyorum ancak
internet bağlantısını yapamadığımdan güncelleme yapamıyorum.

Şimdi sorum şu: Konsoldan hangi komutu versek te ethernet üzerinden
makinanın bir ip alarak internete bağlanmasını sağlasak?