[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
12 Eki 2006 Per 08:04:20 EEST

merhaba,

1) http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/
adresinden istediginiz bir paketi masaustunuze indirip,
2) konsole'u açıp oradan root olup (su komutu girip, şifrenizi istediginde şifrenizi girerek),
3) cd komutu ile masaustune gelip (bende cd Desktop ile oluyor),
4) pisi it *.pisi (burada yildiz yerine indirdiginiz paket adini da girebilirsiniz) komutu ile paket kurmayi bir dener misiniz.

Saniyorum bu sekilde paket kurabiliyor olmaniz lazim.

pisi delete-cache, pisi up, pisi ur komutlariyla bayagi bir hasirnesir olduktan sonra ben sorunumu bu sekilde cozebildim.

Ancak bu adreste system.base isimli bir paket goremedim ben, bunun yerini alacak hangi paket vardir onu bilemiyorum.

Iyi calismalar,
Bahtiyar

soner <soneratar at gmail.com> yazdı: sorun baki

snr at snrtr ~ $ sudo pisi it system.base
Password:
Emniyet mandalı: taban sistem bileşeni system.base bulunamadı
Program sonlandırıldı.
Paket system.base bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
snr at snrtr ~ $ sudo pisi it chromium
Emniyet mandalı: taban sistem bileşeni system.base bulunamadı
Program sonlandırıldı.
Paket chromium bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

hepinize çok teşekkür ederim.
yeniden kuracağım.
listeyi daha fazla meÅŸgul etmeyeyim