[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 9, Konu 41

Hayyam rahmit at gmail.com
10 Eki 2006 Sal 23:19:34 EEST

Büyük ihtimalle ya cd-writerınızda ya da kullandığınız cdlerde prblm
var.Daha önce benim de başıma geldi.Başka marka cd denediğimde
yazdırabildim.(cd-writerımı değiştirdim, hiç sorun kalmadı).Başka bir
seçenek de kasa da cd writera bağlı kablonuzda bir hata olabilir.

07.10.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmış: