[Pardus-kullanicilari] Sayın Hasan Özçelik

mengucek mengucek at gmail.com
10 Eki 2006 Sal 22:58:02 EEST

10 Eki 2006 Sal 20:09 tarihinde, soner şunları yazmıştı:
> #pisi rebuild-db komutunu denedim. Veritabanını yeniden inşa etti.
> cd /var/cache/pisi/packages dizinini kontrol ettiğimde gene boş olarak
> gördüm.

merhaba..
mesajları takip edemedim ama..
eğer "/var/cache/pisi/packages" dizinini bilerek ya da bilmeyerek
sildiyseniz.. boş olması normal.. (lazım değilse silmenin bir sakıncası yok)
siz yeni paket yükleyene kadar orası boş kalacak.. :)
yanlış hatırlamıyorsam.. "paket yöneticisinde" paketleri göremiyorum
diyordunuz.. veri tabanını güncelleyince; onlar yerine geldiyse ve başka
sorun yaşamıyorsanız.. sizin sorunuz yok :)
ille "/var/cache/pisi/packages" dizininde paket göreyim diyorsan..
daha önce olmayan bir paket yükle.. olsun :)
bilmediğim-anlamadığım bir konuya maydanoz olduysam.. özür dilerim..
kolay gelsin..