[Pardus-kullanicilari] sabit diskimde yer "eriyor" -1.1a3

Emrah Nikerel parduslisteuyeligiicineposta at nikerel.nl
10 Eki 2006 Sal 20:11:10 EEST

Aciklamalariniz icin tesekkurler,

.xsession-errors dosyasi 13GB boyutuna ulasmis, elle sildim. Umarim bir sorun
teskil etmez. Su anda tekrar mutlu mesut Pardus kullaniyorum.

> Son anda aklıma geldi.... Siz, swap partition ayırdınız mı kurulum
> sırasında?

Ben kurulum sirasinda ozel bir ayarlama yapmadim, su anda / dizini altinda 600
MBlik swap dosyasi bulunuyor.

.xsession-errors dosyasinin bu kadar buyumesini engellemenin bir yolu var
midir acaba? Ya da yapmamam gereken bir sey?

Emrah Nikerel

10 Eki 2006 Sal 08:35 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı: