[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 9, Konu 71

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
10 Eki 2006 Sal 18:22:00 EEST

10 Eki 2006 Sal 17:39 tarihinde, Eren TÜRKAY şunları yazmıştı:
> Sorunuzu tam olarak anlamadım? Sisteminizde kurulu olan Alpha2'yi mi boot
> edip kullanamıyorsunuz?
     Evet, öyle (gerçi ben onu güncellemelerle Alpha-3'e yükseltmiştim ama
grub'ta Alpha-2 olarak adlandırıldığı için yine aynı adla belirtiyorum). Grub
içinden Alpha-2 seçip açılması için tıkladığımda boot ekranı geliyor fakat
orada kalıyor (ekran kilitleniyor). Herhangi bir yöntemle konsol ekranına da
geçemiyorum. Durum böyle iken harici uydu tv alıcısını açtığımda tv
yayınındaki sesler duyulabiliyor. Demek ki sistem kısmen kuruluyor ve
çalışıyor,en azından ses sürücülerini aktifleştirecek kadar.Sorunun çözümü
için araştırmaya devam ediyorum, henüz net bir bilgiye ulaşamadım. İyi
çalışmalar,kolay gelsin.
     Mustafa ŞEN