[Pardus-kullanicilari] exe

Mustafa Erhan nallica mustafaerhan_nallica at hotmail.com
10 Eki 2006 Sal 13:17:43 EEST

sonuçta zaten wine çok az programı destekliyo emulatörle uğraşmak yerine ya
işinize yarıyan programların linux türevlerini kullanın (kullanmasını
öğrenin) yada o programın hedef aldığı işletim sistemini kullanın.  Böylece
işinizde aksaklık çıkmaz. Kısaca "taşıma su ile değirmen taşı dönmez". yada
"emule yazılımla iş yapılmaz"
bunlar haricinde önümüzdeki 2-3 sene içerisinde .NET veya Java sayesinde
cross-platform dediğimiz her platformda çalışabilen yazılımlar geliştirile
biliyor olucak biraz sabrederseniz hiç sorununuz kalmaz yazılımla ilgili.