[Pardus-kullanicilari] exe

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
10 Eki 2006 Sal 11:55:10 EEST

Merhaba,
exe dosyalarını çalıştırmak (çalıştırmayı denemek) için wine adında windows
emülatörüne ihtiyacınız var çünkü normal şartlarda exe dosyaları linuxte
çalışmaz. wine kullanarak da bütün exe dosyalarını açabilmeniz garanti
edilmiyor.

Pardus'a wine kurmak için konsolda "su" komutu ile root olduktan sonra "pisi
ur" komutu ile program depolarını güncelleyebilir, "pisi up" ile en son
güncellemeleri alabilir, ve daha sonra "pisi install wine" ile de wine
kurabilirsiniz.

wine ayarları, çalışan/çalışmayan uygulamalar/oyunlar için
http://www.winehq.com/  ve http://appdb.winehq.org/ adresleriine
bakabilirsiniz.

iyi çalışmalar

--