[Pardus-kullanicilari] YNT: otoket ve sta4

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
10 Eki 2006 Sal 11:43:34 EEST

swap alanı ayırmadıysanız pardus kurulumda kendisi bunu ayarlıyor.
bendeki durum 300mb olarak ayarlanmış, bunu superkaramba temasında
görebiliyorum. ayrıca kök dizindeyken gizli dosyaları gösterdiğimde bunun
.swap olarak bulunduğunu gördüm. üzerine geldiğimde boyutunu görmek zaten
çocuk oyuncağı..:-)