[Pardus-kullanicilari] GnuPG Anahtarını Taşımak

Muhammet Kara muhammet.k at gmail.com
10 Eki 2006 Sal 11:12:58 EEST

Merhaba,
Şu anda WinXP üzerinde GnuPG v1.4.5  kullanıyorum. Bilgisayarımı formatlayıp
tekrar WinXP ve yanına da Pardus kurmayı düşünüyorum. Şu anda WinXP'de
bulunan gizli anahtarımı yedekleyip daha sonra aynı anda hem yeni kuracağım
XP hem de Pardus üzerinde kullanmak istiyorum. Bu mümkün mü acaba? Mümkünse
tam olarak izleyeceğim yol / kullanacağım komutlar nedir?
Şimdiden teşekkürler.
--
Muhammet Kara

GTalk: muhammet.k {AT} gmail {NOKTA} com
GSM: +90 555 5880396