[Pardus-kullanicilari] Sayın Hasan Özçelik ,

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
9 Eki 2006 Pzt 23:19:31 EEST

> şimdi baktım paketler  dizinde gözüküyor ancak,  pisi grafik ekranında yoklar
Peki,'/var/cache/pisi/packages' dizininde '.pisi' paketleri
varmı,birde oraya bakarmısınız.Eğer yoksa,
#pisi rebuild-db
denedikten sonra hem Pisi Paket Yöneticisi'nde hemde belirttiğim
dizinde pisi paketleri yerlerini almış olmalı.

> snrtr package # pisi install *.pisi
> Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
> [Errno 2] Böyle bir dosya ya da dizin yok: '*.pisi'
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
> şeklinde cevap verdi
Bu benim hatam,doğrusu,
#cd /var/cache/pisi/packages
#pisi install *.pisi
olacaktı,özür dilerim,dalgınlığıma verin.

> Paketler dizinine bakarmısınız,'hal-0.5.8.1-28.pisi' paketi oradamı?
>
> evet:  file:///var/lib/pisi/package/hal-0.5.8.1-28
Pisi deposunu yeniden inşa edince bu paket te kurulmuş olacak o
zaman.(Dikkat ederseniz,benim sizi yanlışlıkla yönlendirdiğim
dizindeki paketlerin '.pisi' dosya uzantıları yok.)

> Şimdilik bilgisayırımın kullanılmasını etkilemiyor, ihtiyaçlarımı karşılıyor
> ancak pardus 1.1,  beta olarak çıkınca yeniden kuracağım sanırım. İlave
> önerileriniz olursa deneyebilirim. Yardımlarınız için çok teşekkürler.
Yardımdan çok sizi biraz yanıltmışım,umarım bu kez doğrusunu denemiş oluruz.
Saygılar,sevgiler.