[Pardus-kullanicilari] xgl destekli pardus iyi olurmu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Eki 2006 Pzt 12:24:42 EEST

 Merhaba,

09 Eki 2006 Pts 12:00 tarihinde, Ahmet Musa KOSALI şunları yazmıştı:
> Arkadaslar internette xgl ile ilgili youtube sitesinde video gordum
> mukemmel bazi dagitimlar destegini veriyormus , nerdeyse hepimizde iyi
> olculerde ekran kartı var

 Aslında herkesde XGL  kullanabilecek kadar iyi ekran kartları yok... Ekran
kartının kalitesi dışında sürücülerinin XGL desteklemesi de gerekiyor.

 XGL çoğu ekran kartında çalışmıyor, ayrıca Nvidia'nın da dediği gibi tasarım
olarak çok kötü ve çalıştırdığınızda diğer 3B işlemlerde sizi ciddi derecede
kısıtlıyor.

> guzel olurdu degil mi asağida xgl demo
> gosterisinin linkini veriyorum . Mac kullanmaya son :)

 Bunun yerine sizi şu adrese alalım, Pardus ve AIGLX

http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/zangetsu/blog/2006/09/22/277/