[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a3

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
9 Eki 2006 Pzt 00:56:21 EEST

08.10.2006 tarihinde soner <soneratar at gmail.com> yazmış:

> Depodaki ve kurulu
> paketleri göremiyorum artık.

Depodaki kurulu paketler derken,
/var/lib/pisi/packages
dizinine bakıyorsunuz değil mi?

sorularım:
> - Sistemi yeniden kurmadan düzeltme imkanım var mı?

Ben,
#cd /var/lib/pisi/packages
#pisi install *.pisi
komutları ile bir keresinde kurmuştum.Çoğu paketler kurulu olduğu için,büyük
bir kısmında 'üzerine kurayım mı' diye soracak,siz 'e' diyerek 20-30 dk.'da
kurulumun eksik paketlerini kurmuş oluyorsunuz.

  -Daha önce en son hal paketini yüklememe rağmen hdd bölümlerini
> göremiyorum
> yeni bir hata girişi mi  yapmalıyım? Başka bir çözümü var mı?

Paketler dizinine bakarmısınız,'hal-0.5.8.1-28.pisi'  paketi oradamı?