[Pardus-kullanicilari] pardus 1.1a3

soner soneratar at gmail.com
8 Eki 2006 Paz 21:52:37 EEST

herkese selamlar
pisi ile paket yüklerken bir hata yaptım (ctrl+alt+esc yaptıktan sonra)  ve
system-base bulunamıyor şeklinde bir hata vermeye başladı. Depodaki ve kurulu
paketleri göremiyorum artık.
sorularım:
 - Sistemi yeniden kurmadan düzeltme imkanım var mı?
 -Cevabı verilmişti ama tekrar aradığımda bulamadım kaffein in
çalıştırılmasıyla ilgili daha ayrıntılı bir  yanıt verebilir misiniz?
(sadece root olarak çalışabiliyor)
  -Daha önce en son hal paketini yüklememe rağmen hdd bölümlerini göremiyorum
yeni bir hata girişi mi  yapmalıyım? Başka bir çözümü var mı?