[Pardus-kullanicilari] yardım

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
8 Eki 2006 Paz 16:33:40 EEST

8 Ekim 2006 Pazar 14:52 tarihinde, borsbey borsbey şunları yazmıştı:
| yeni pardus 1.0 kullanıcısıyım.
| 2 adet sorum olacak.
| 1. maillerimi otomatik almak istiyorum ama mevcut mail programı yardımcı
| oluyor bana. thunderbord de indirdim ama nafile.
| hesabım gmail sorun bundan kaynaklı olabilirmi?
| 2. birde nero ile xp imde buck-up ladığım dosyalarım var cd içinde onları
| pardus ta nasıl açarım.

Hesabına Firefox (konqueror'u desteklemiyor) kullanarak gir
Ayarlar - Yönlendirme ve POP
POP'u tüm postalar için etkinleştir.
Değişiklikleri kaydet
(Ben kaydetmeme rağmen sonra aynı sayfaya girdiğimde işaretli değil olarak
görünüyor. Ama e-posta almada sorun yok)

Kmail ayarlarında ise
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13287&hl=tr
adresinde belirtilen şekilde
Hesap adı ve giriş kısımlarına uzun e-posta adresini   ......... at gmail.com
yazılıyor.
makina   pop.gmail.com
port   995
parolayı sakla (dilersen işaretleme)
Diğer (üstte) sekmesine geçip
Güvenli posta almak için SSL kullan işaretle
Artık postalarını alabiliyor olman lazım.

Posta göndermek için
Ayarlar - Kmail'i Yapılandır - Hesaplar - Gönderme
tıklayarak yeni hesap oluşturuyoruz.
........ at gmail.com
smtp.gmail.com
465 yada 587

Sunucu kimlik denetimi istiyor işaretle
...... at gmail.com

Son olarak güvenlik sekmesinden SSL'yi işaretliyoruz.
Artık posta gönderebiliyor olmanız lazım.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com