[Pardus-kullanicilari] pardus 1.0da p1.1 paketleri kullanma

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
8 Eki 2006 Paz 15:52:48 EEST

Umran Kamar wrote On 08-10-2006 15:29:
> Merhaba,
>>

> Pisi formatı değişti, yeni paketler eski sisteme kurulmuyor, bu da sanki
> kararlı 1.0'dan destek çekilmiş gibi algılanmasını sağlıyor. Zaten paketlenen
> programların, tekrar eski pisi için paketlenmesi daha kolay olmaz mı? Değişen
> sanırım sıkıştırma algoritmasıydı, hani çok ayrıntılı bilmediğim için tam
> birleştiremiyorum ama 1.0 için bu paketler tekrardan yapılamaz mı?
>
> İyi çalışmalar, Ümran.
Ya da biz kaynaktan derlesek gerekli paketleri. Depodan en son Firefox
1.5.0.1 inderebilmiştim. SVN'de ise 1.5.0.7 var, ama kurulumda hata veriyor.

"Program sonlandırıldı.
PISI.source.description: En azından bir tane 'Description' etiketi yerel
metne sahip olmalı
autoxml.read: Dosya
'http://svn.pardus.org.tr/pardus/stable/pardus-1/applications/network/mozilla/firefox/pspec.xml'
hatalara sahip"

Evet, pspec dosyasıyla oynayarak düzeltilebilir belki, ama benim
öğrenmek istediğim bu paketleri derleyip 1.0'a kurmak sağlıklı mıdır?

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com