[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
7 Eki 2006 Cmt 21:38:14 EEST

Sayın Atamert bey,
Alfanın hangi versiyonu olursa olsun bir deneme olduğunu birkez daha sizden
duyarak bu konudaki bilgim perçinlendi. Teşekkür ederim.

Daha önceki versiyonlarını test etmemiş Pardus'dan bihaber taptaze kaç tane
yeni deneyicinin Alfa3 ü indirerek test etmeye başladıklarını cidden çok
merak ettim.
Ben Alfa3 çıktığında indirenlerin bir kaçının yeni profosyonel deneyici
(sizin lütfettiğiniz pardusu denemeye yetkin) diğer çoğunluğunun ise
kullanıcı olduğunu tahmin ediyorum.

Bu tahminime dayanarak şu önermeyi ve peşine naçizane garip bulduğum durumu
yazdım.

Eğer yeteri kadar yeni yetkin deneyici indirmedi ise epey zamandır deneyen,
kullananların ellerinde zaten alfa3 oluşmuşsa, o zaman bilindik hataları
barındıran ve ilgi ile denemeye devam edenlerin ellerinde var olan alfa3
yeniden neden sunuldu sorusunu sordum.

Ben bile yetkin deneyici olmadığım halde yenisini indirme gereği duymadım.
Çevremde yeni indirenler ise sadece kullanıcı sıfatındaki insanlardı. ve O
insanlar sorunsuz olduğunu düşünerek indirdiler ve hataları gördüler ve
hemen buradan şuradan yazmaya başladılar (Bakınız forma gelen yeni
insanlara).

Uslup değişikliğinde benim bir katkım varsa kendimi gözden geçireceğim
konusunda arkadaşları temin ederim, ancak benim dışımdaki katkılarında
kendilerini gözden geçirmelerini müsade ederseniz beklediğimi belirteyim.

Benim yazdıklarımdan alıntı yaparak  benim nasıl sahiplendiğim konusundaki
iğneleyici tespitiniz konusunda ise şunu söylemek isterim:
Evet duygusal bir çıkıştı, her makul insan gibi benimde kendimi kontrol
edemediğim anların olması muhtemeldir. Ancak bu duygusal çıkışımı bütün
hakkındaki genel fikrime mal etmemenizi önemle rica ederim.

Bu metni şahsınıza değilde gruba atmaktaki düşüncem her ne kadar aramızda
birebir geçen oldukça bireysel konuların yanında, sizin gibi düşünen ve
geneli ilgilendiren diğer arkadaşların fikirlerini sizin şahsınızda
simgeleştirmekti. Verdiğim göz yorgunluğumdan dolayı özür diliyorum, ancak
konu hakkındaki bu tür tartışmaların değerli olduğunu ve bu grubun özgürce
fikirlerin düşüncelerin tartışıldığı sorunların bildirildiği ve kim ne derse
desin hataların bahsinin geçtiği bir mekan olduğunu düşünüyorum.

Kolay gelsin.

MD, PhD.
Cumhuriyet Ãœniversitesi
Tıp Fakültesi,