[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Nihad Karslı enki at r-3.org
7 Eki 2006 Cmt 18:20:57 EEST

bunun alfa3  ü test le alakası yok .tam anlamı ile test edenler su an bu
listeye ulaşamıyor olmaları lazım.test ama öldürmeden test.yani depoya
bişey atılırken bir pc ye kıyılır denenir sonra atılır biliyorum ben.Ama
sanırım boyle değil yada bildiğim yanlış.ulusal dağıtımımıza herkes
sahip çıkıyor ve destekliyor fakat depo ya atılan dosyalara biraz daha
dikkat etmek lazım neticede testerler yaşamalı :) bak 7 adet pc bir adet
norbookdan 2 ci acil servisde olmasına ragmen ben hala test edebiliyorum.