[Pardus-kullanicilari] Konsolda pisi güncelleme.

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
7 Eki 2006 Cmt 14:43:36 EEST

No signature found for
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-1.1/pisi-index.xml.bz2

bu uyarıyı bende konsolda pisi ur veya pisi up derken alıyorum ama
güncellemelerde sorun yaşamıyorum. iki gündür yeni güncelleme yok gibi
görünüyor ama commitlerden takip ettiğim kadarıyla bu sadece yeni paketlerin
henüz paketlenmemiş/derlenmemiş olmasından kaynaklanıyor. Belki derleme
çiftliği haftasonu tatiline girmiştir :)