[Pardus-kullanicilari] 915resolution çalışma sırası , çözünürlük problemi

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
7 Eki 2006 Cmt 12:21:27 EEST

Geçici bir çözüm olarak Tasma'dan Yazı Tipleri ayarlarını arttırabilirsiniz.
Ama bu ayarlama programlara kısmi olarak yansıyor. Bazı programların
ayarlarını bizzat programın kendi ayarlarından yapabilirsiniz. Ben şu anda
1152-864 çözünürlük kullanıyorum. Birkaç ayarlama yaptım sadece.
Tabi bu seçenek Masaüstünü Yapılandır - Görüntü penceresinde yapılabilmeli.
Aynı sorun 800-600 çözünürlükte de oluyor. Bu sefer yazılar çok büyüyor.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com