[Pardus-kullanicilari] CD Yazma

halit çete halitcete at gmail.com
7 Eki 2006 Cmt 11:43:00 EEST

 Merhaba arkadaşlar,
 Daha önce de bu sorunu yazmıştım ama bir çözüm bulamadım. Pardus 1.0
kullanıyorum. K3b ile CD yazamıyorum. Yazma işleminin bazen yüzde 60
ında bazen yüzde 80'inde yazma işlemi şu mesajla kesiliyor:
"A write erro occured. Sometimes using TAO writing solves this issue"
Yazdırma raporundaki version bilgileri şöyle:
K3B Version:0.12.10
KDE            :3.5.0
Kernel        :2.6.14.4-15
Devices      :Philips CDRW48P P1.4 (/Dev/Hdd)

 Yazdırma yöntemlerini değiştirdim. Önce "otomatik" idi, sonra "TAO",
sonra "DAO" yaptım hiçbirinde tamamlanmadı. iso dosyasını (Pardus 1.1
alfa3'ü) kalıb yakma yöntemiyle yazdırmaya çalıştım ama yukarıdaki
mesaj çıktı. Bu arada bayağı CD harcadım. Yardımcı olursanız
sevinirim. Teşekkürler.