[Pardus-kullanicilari] ACİL YARDIM

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
6 Eki 2006 Cum 22:58:36 EEST

Anlaşılan tüm harddiskinize Pardus 1.1a kurulu.
Konsolda,root yetkisiyle(Pardus-->Programlar-->Sistem-->Konsole
Terminal Programı'nı açıp,'su' yazıp (tırnaklar hariç) enter'e basıp
ve root parolasını giriyorsunuz.Parolanız yazarken görünmez,tekrar
enter)
#fdisk -l
çıktısını buraya aktarabilirmisiniz.

06.10.2006 tarihinde mustafa dede <xprodoksit at hotmail.com> yazmış: