[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
6 Eki 2006 Cum 20:30:18 EEST

huseyin bilen wrote On 06-10-2006 18:31:
> Sayın Hocam
> Önerinize katılmamak elde değil.Linux a Pardus sayesinde adım atıp
> yaşadığım zorluklara bilen kişilerin akıllarındaki birirkimin verdiği
> ve karşısındakinide biliyorvari cevaplarını anlamadığım zaman
> azarlandığımı unutmadım.Bilmemek ayıp değil sormamak,öğrenmemek ayıp
> ilkesine sarılarak hiç bilmediğim bir sistemde amatörce de olsa
> kullanmaya ve yeni yeni şeyler öğreniyorum.Bu listede kullandığımız
> üslup nekadar iyi ve kırıcı olmazsa karşımızdaki kişileri daha da
> şevke getirmiş onore etmiş kıymetli zamanlarınıda çalmamış oluruz.
> [...]
Ali Işıngör, kırıcı, ezici, aşağılayıcı ya da sert birşey söylememiş ki.
Benim okuduklarımdan anladığım yardımcı olmaya çalışmış ve olması
gerekeni söylemiş. En fazla görmezden gelirsiniz olur biter. Bu son
cümlemi yanlış anlamanızı istemem, görmezden geliniz demiyorum. Ben de
bu konuda  sizler gibi kendi düşüncemi paylaşmak istedim.

Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Doğru yol gösterildiğinde yanlışta
diretmek ayıp. Çeker giderim, kalırsınız ortada gibi tavırlar ayıp. Ben
bu satırları yazarken utanıyorum ya. 5 aydır 1.1'i bekliyorum ki en
azından Firefox'umu güncelleyebileyim diye. Gidip 1.1a kurmayı da
bilirdim ama şu an sorunlarla boğuşmak istemediğim için kurmuyorum.
Kuranlar da durumun bilincine varsın lütfen.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen

www.muhuk.com