[Pardus-kullanicilari] WIRELESS RT2500 MINI CARDBUS PCI KABLOSUZ AG

WWW.TEBESSUM.WEB.TR tebessum at tebessum.web.tr
6 Eki 2006 Cum 19:28:33 EEST

Daha önce yazdım ama bilmem yardım edecek kimse çıkarmı.RT2500 MINI CARDBUS
wireless ım var pardus 1.1a3 kurdum. Modemım datron. Wep güvenik sifrelemem
aktif. Ag araclarından bir ip mask ve gateway tanımladım. Daha sonra baglan
dedıgımde baglanıyor. Ama modeme ulasamıyorum. Wiki deki wpa_suplicant
ayarlarını aynen uyguladım. Yine olmuyor. Daha dogrusu kdesu gui
suplicant.conf komutunda wireless kartımı gormuyor yada baglantı kuramıyor.
Network eklemeye kalkıp kaydet dedıgımde failed la baslayan bır hata
verıyor. Ne yapmalıyım. Wireless ı kullanamazsam pardusu kullanamıycam.
Pardustan wireless araacılıgıyla internete bir cıksam sorunum
kalmıycak.Yardım edecek kimse varmı acaba?