[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Eki 2006 Cum 16:57:12 EEST

Sayın arkadaşım Pardus 1.0 mı kurdun yoksa Pardus 1.1 Alpha3 mü kurdun eğer
deneme sürümü olan Pardus 1.1 Alpha kurduysan bilgisayarına biraz beklemen
gerekecek Printerini tanıtman için.KDE den kaynaklanan bir sorun olduğu için
üzerinde çalışılıyor halledilince biz kullanıcılara
iletilecek.Eğerbilgisayarına Pardus
1.0 kararlı sürüm kurduysan Pardus->Programlar->Ayarlar->Yazıcıyı
tıkladıktan sonra Açılan pencerede yönetici modunu tıkla Parolanı gir
enterledikten sonra açılan pencerede sol üst tarafta yeni yazıcı ekle yi
tıkla akabinde kurulum sihirbazı sizi yönlendirir.Kolay gelsin

06.10.2006 tarihinde volkan koseoglu <armageddon08 at gmail.com> yazmış: