[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
6 Eki 2006 Cum 14:59:31 EEST

Merhaba,

Hata bildirim sistemimiz
uluzilla mi
bugzilla mi
hata.pardus.org.tr mi?
Ben acikcasi bu ayirimlari cok anlayamadigim icin su ana kadar Unal Beyin yaptigi gibi sorunlarimi burada iletiyordum. Bunun da sebebi;

adresinde yer alan

Pardus-kullanicilari -- Pardus kullanıcılarının genel olarak sistem, kullanlanışlılık, kullanım sırasında yaşanan sorunlar ve pratik ipuçları gibi konularda haberleşmesi için kullanılan e-posta listesidir.

seklindeki aciklamada yer alan "kullanim sirasinda yasanan sorunlar" ifadesine dayanarak yapiyordum.

Bu konulara aciklik getirirseniz sevinirim. (NOT: Amacim son zamanlarda ortamda bulunan polemigin icinde yer almak degil, ALPHA'nin amacini herhalde en iyi gelistiriciler bize acikliyorlardir, verdikleri bilgileri saygiyla karsiliyorum).

Ayrica, (konularin karismasini istemiyorum ama bu mesajima reply yapildigi icin buraya yaziyorum) Caglar Bey'in
Wed, 4 Oct 2006 23:13:07 +0300 tarihli
Re: [Pardus-kullanicilari]  Disk bölümünü görem  eyen/Mount edemeyenlerin Dikkatine!
MESAJinda

Artık göndermenize gerek kalmadı, Hasan Özçelik'in yardımı ile
sorunu çözdük
güncelleme depoya girdiğinde hal paketini güncelleyip sisteminizi
yeniden
baÅŸlatarak sorundan kurtulabilirsiniz.

seklinde bir aciklama oldugu icin buraya mesaj yazma ihtiyaci hissettim.

Iyi calismalar,
Bahtiyar

Ali Işıngör <isingor at gmail.com> yazdı: Ünal Bey,

Hata bildirim sistemimiz Uluzilla'dır.

Ali Işıngör

On 10/6/06, Ünal Özüm <sofamor at gmail.com > wrote:Bir eklenti yeni farkettim
daha önce bağladığım usb hdd yi ve daha önce çalıştırmya çalıştığım bir katalog CD sinin adını media dizini altında göründüğünü farketttim,
bunları konsoldan sildim
taşınabilir usb hdd yi tekrar bağladım çalışmadı  ve dahası hdd yi ayırdıktan sonra tekrar media dizini altında görünmeya başladı
ve  ayırmama rağmen ikonu masa üstünden kalkmıyor..

2006/10/6, Ali Işıngör < isingor at gmail.com>: Muhtemelen 3672 nolu dbus hatası. Hatanın çözümüne ilişkin süreçleri uluzilla'dan izleyebilir, hatanın çözümüne ilişkin katkıda bulunabilirsiniz.

Dostlukla

Ali Işıngör

 On 10/6/06, Bahtiyar GUL <bahtiyargul at yahoo.com> wrote:   Benim bilgisayarimda "hal'i yuklememe ragmen" (hal-0.5.8.1-28-12.pisi) sorun cozulmedi.
Ayrica yeni kernel'i de pisi up kernel komutuna ragmen yukleyemiyorum. Alpha2'den alpha3'e upgrade yolu ile geciste bir sIkIntIm var gibi gorunuyor.
Bu konuda bir tavsiyeniz var mi?

Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com>    yazdı: Geçici çözüm yöntemi için teşekkürler.
Şimdilik ihtiyacı karşılıyor.
Kolay gelsin.

 05.10.2006 tarihinde S.Çağlar Onur  yazmış:

Cumhuriyet Ãœniversitesi
Tıp Fakültesi,
Beyin ve Sinir Cerrahisi AD.
Sivas