[Pardus-kullanicilari] 915resolution çal¹ºma s¹ras¹ , çözünürlük problemi

Yilmaz Bilgili ybilgili at yahoo.com
6 Eki 2006 Cum 14:28:16 EEST

Merhaba tekrar,

Üste cevap yazıyorum yahoo web mail olduğu için kusura bakmayın.

Aşağıda tam çıktıyı gönderiyorum. Evet örneğim yanlış olmuş ama 915resolution karşılık gelen diğer renk modlarını da otomatik değiştiriyor. Yine de 16bit olanları da zaten denemiş idim. Sorunum devam etmekte.

beat yilmaz # 915resolution -l
Intel 800/900 Series VBIOS Hack : version 0.5.2

Chipset: 915GM
BIOS: TYPE 1
Mode Table Offset: $C0000 + $269
Mode Table Entries: 36