[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

Bahtiyar GUL bahtiyargul at yahoo.com
6 Eki 2006 Cum 07:44:20 EEST

Benim bilgisayarimda "hal'i yuklememe ragmen" (hal-0.5.8.1-28-12.pisi) sorun cozulmedi.
Ayrica yeni kernel'i de pisi up kernel komutuna ragmen yukleyemiyorum. Alpha2'den alpha3'e upgrade yolu ile geciste bir sIkIntIm var gibi gorunuyor.
Bu konuda bir tavsiyeniz var mi?

Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazdı: Geçici çözüm yöntemi için teşekkürler.
Şimdilik ihtiyacı karşılıyor.
Kolay gelsin.

05.10.2006 tarihinde S.Çağlar Onur  yazmış: