[Pardus-kullanicilari] Toshiba l10 dizüstünün dokunmatik padiyle sorun yaşayan var mı?

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
5 Eki 2006 Per 23:15:27 EEST

Örneğin pardus menüsüne basıp yukarı gitmek istediğimde menü kapanıyor. Ya da
firefox ile sayfalarda dolaşırken bir hareket yaptığımda bir geri sayfaya
gidiyor ya da ileri sayfaya gidiyor. Bu benim bilmediğim bir özellik mi acaba
ve kapatılabilir mi; yoksa bir hata mı, kayıt bırakmadan önce bir de buraya
sorayım dedim. Gerçekten çok kötü bir durum, hiçbirşey yapamıyorum
bilgisayarın faresiyle. Harisi fare ile sorun yok...