[Pardus-kullanicilari] Alcatel Modemde Sürücü Sorunu?

Eralp Güner cleskistan at gmail.com
5 Eki 2006 Per 23:13:30 EEST

> Aydın Bey ve Hasan Bey öncelikle hızlı yardımlarınız için teşekkür
> ediyorum.

Aydın  Bey, ne yazıkki uzun süre önce aldığım bu adsl modemi beni bu durumda
yüzüstü bıraktı :) . Neyse ben de zaten kablosuz bir modem almayı
planlıyordum iyi bahane oldu.

Hasan Bey, dediğiniz bölümü denedim ancak bu bölümde surecom modemi
gözüküyordu ve bağlan dediğimde bağlantıyı sağlayamadı. Sanırım yeni modem
almak tek çare.

Yardımlarınız için yeniden teşekkür ediyorum,
Pardus'a devam...
İyi günler...