[Pardus-kullanicilari] Klogic Simulasyon

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 20:03:59 EEST

On Thursday 05 October 2006 11:58, Uğur Çetin wrote:

> Aslında bu zaten wikide var, sadece başlığı Türkçeleştirmek ve biraz
> düzenlemek gerekiyor...
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Pisi_CLI_Kullanimi

 Fakat bu çok kısıtlı bir anlatım. Yukardaki gibi bir anlatım içermiyor ve
birisinin neden build işlemi yaptığını anlamasını sağlayacak hiç bir bilgi
yok orada (zaten cli kullanımı anlatan bir belgeden de bu beklenmemeli
bence).

 Benim kast ettiğim daha dost canlısı bir belge idi. Böyle durumlarda pat diye
insanlara bağlantısı verilebilecek türden.

 2YKR.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing