[Pardus-kullanicilari] Cebit mi , Pardus 1.0 mi?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Eki 2006 Per 13:34:05 EEST

Sayın Arkadaşım
Pardus 1.0 dan memnun ve bütün gereksinimlerini karşılıyorsa bir müddet daha
en azından Pardus 1.1 Beta sürümü çıkana kadar devam etmendir benim
önerim.Alpha sürümleri test edilen ve kararsız davranımlar sergileyebilecek
bir yapıda ve şu anda CUPS server durumu daha tam stabil hale gelmiş
değil.Eğer ben bu kararsızlıklarla boğuşmak birazda test ederek bu aş da
tuzum olsun diyorsanız Pardus 1.1 Alpha 3 kurunuz.İyi çalışmalar ve
kolaylıklar.

05.10.2006 tarihinde Zaim Akınöz <zamkinos at gmail.com> yazmış: