[Pardus-kullanicilari] Alpha3 ve Hayal Kırıklığı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Eki 2006 Per 09:34:26 EEST

05 Eki 2006 Per 00:58 tarihinde, Eyup Ersan şunları yazmıştı:
> Öncelikle yapılan eleştirilere tahammülsüzlüğün ve agresif cevabınızın
> nedenini anlayabilmiş değilim..
> Niye yapılan eleştirilere böyle garip cevaplar veriliyor..

Bakın eleştiri bu çalışmıyor, şuna tıkladım bozukla yapılmaz veya bu yapılana
eleştiri denemez. Bu yaptığınız düpe düz sorun bildirme/hata raporlama ve
daha önce n kere (n > 1) yazıldığı gibi hata rapolarının yeri burası değil.

Hata raporlamaya tabiki vaktiniz olmayabilir ama siz o raporları girmediğiniz
sürece geliştiricilerin onları düzeltmeye çalışma şansları yok.

Bu yazdığımı gene yanlış anlayacağınıza eminim ama alpha sırasında birilerinin
pardus'u beğenip beğenmemesi yada bazı şeylerin çalışıp çalışmaması gerçekten
bizim için önemli değil, sistematik bir şekilde sistem bileşenlerindeki
değişiklikleri içeri alıp uyumunu gözlemeye çalışıyoruz sistemi kararlı hale
getirmek her parçanın birbiri ile uyumlu olması halinde mümkün.

> 2-) Benzer hataların diğer kullanıcılarda da görülüp görülmediğini
> bekledim..

Beklemeyin, bir hata görüyorsanız doğru ya da yanlış onu _raporlayın_,
başınıza gelecek en kötü şey hatanın geçersiz olarak kapatılması olur, 100
kişide görülmesi ile 1 kişide görülmesi arasında bir fark yok bizim için hata
hatadır.

> 3-) Open Office sürümünü 2.0.3' ten 2.0.4'e yükseltmek v.b işlemler
> sistemde değişiklik manasına mı geliyor..

Bu konuyu sizinle tartışmayacağım bile önce depo commitlerini inceleyin, neyin
nasıl yapıldığı hakkında _bilgi_ sonrada fikir sahibi olun ki yorum
yaptığınızda arkasında durabileceğiniz argümanlarınız olsun elinizde.

> 6-) İnsanları bu şekilde incitirseniz, aşağılarsanız kimse hata mata
> girmez..Bu testleri yapan insanlar tamamen gönüllü..ve bu işler için
> ADSL bant genişliklerini ve zamanlarını hiçbir karşılık beklemeden bitirip
> tüketmektedirler..

Kendi duygularınızı bir sürü başka kullanıcıya mal etmeyin bence
kırıldı/kızdıysanız siz kırılıp/kızdınız.

Çok iyi düşünmüşsünüz...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>