[Pardus-kullanicilari] alfa3 ve garip bir durum

cihan kaya kayacin at gmail.com
5 Eki 2006 Per 07:54:17 EEST

hal'ın eski versiyonunu (alfa2 cdsindekini) yükledim ama bir değişiklik yok.
sürücüler sysinfoda listeleniyor fakat içlerine girmek istediğimde boş
görünüyorlar. ayrıca cd sürücülere girememede devam ediyor. ikonları
masaüstünde fakat içeriği göremiyorum. açılan sayfa bomboş

05.10.2006 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: