[Pardus-kullanicilari] Printer

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Eki 2006 Çar 23:11:53 EEST

Arkadaşlar
Pardus 1.1 Alpha 3 indirip kurduktan sonra güncellemeler ile paketleri
yükledim.Ağ bağlantımda bir sorun yaşamamış disk bölümlerini daha evvel
göremiyorken alpha 3 de görebiliyor.Geliştirici arkadaşların ellerine sağlık
ilk bakışta önceki Alpha sürümlerine göre farklılıklar göze çarpıyor Yarın
sağını solunu biraz kurcaladıktan sonra neler görebileceğim. Tabi bu arada
ilk olarak Printer ile başladım ve  Alpha 2 de olduğu gibi Yazıcı listesi
alınamıyor Connection to COPS server failed.Check that the CUPS server is
correctly installed and running.Error:localhost:read failed (15) uyarısı
verdi. Yazıcı tanıtımı yapabilen var mı? Teşekkürler ve iyi çalışmalar