[Pardus-kullanicilari] F klavye konsol i�kencesi

leopartux leopartux at yahoo.com.tr
4 Eki 2006 Çar 18:30:16 EEST

Bu e-posta iki defa gelirse peşin olarak özür. Ama ben yolladığım halde ve
e-posta sunucusundan gönderilemediğine dair herhangi bir mesaj gelmediği
halde listede yer almıyor.

4 Ekim 2006 Çarşamba 15:03 tarihinde, mengucek şunları yazmıştı:
| 04 Eki 2006 Çar 14:56 tarihinde, Ömer F. USTA şunları yazmıştı:
|
| merhaba..
| pardus menguceko # loadkeys trf
| diyor..

1) Önce kullanıcı adı olarak root yaz
şifreni gir
loadkeys trf yaz
dediğin gibi
yani klavye değişmiş demek. bunda bir sorun yok. Yani en azından bende öyle
oldu. Denemek için Q'ya çevirdim sonra tekrar F'ye aldım.

2) xorg.conf taki ayar ise Xorg başladıktan sonra çıkan kullanıcı şifre giriş
ekranında geçerli oluyor. (Mevcut oturumu kapatıp yeni oturum başlatırken de
çıkan ekran)

3) Masaüstündeki klavye ayarı ise bildiğiniz gibi
Pardus yapılandırma merkezi - Çevre birimleri - Klavye düzeni penceresinden
değiştiriliyor. Ayar dosyası ise ev dizinindeki
/.kde3.5/share/config/kxkbrc
dosyasından ayarlanıyor.
Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com